Etusivu
Koulutus
Hankkeet
Tutkimus
YVV
Uutiset
Yhteystiedot
My studies
My studies
Tietojenkäsittelytieteen maisterikoulutus
Haku maisterikoulutukseen
Ilmoittautumislomake
Tutustumisopinnot
Tutkintorakenne
Maisterivalinta
Mihin valmistumisen jälkeen?
Opinnäytetyöt
Tieto- ja ohjelmistotekniikan DI-koulutus
Haku DI-koulutukseen
Tutustumisopinnot
Tutkintorakenne
Diplomi-insinöörivalinta
Mihin valmistumisen jälkeen?
Koulutuksien yhteiset asiat
Haku maisteri- ja diplomi-insinöörikoulutuksiin
Opintojen ohjaus
Opiskelijatarinat
Opintojärjestelyt
Open LMS
CinetCampus
Sensoriverkkojen sovellusalueita
Aktiiviset hankkeet
Autonomiset koneet (AUWO) kehitys
Datasta tehokkuutta, tuottavuutta ja kilpailukykyä
DI-koulutuksen räätälöinti
DustSense - Älykäs pölynvalvonta teollisuusalueella
HATTU - Hankkeesta tuotteeksi
ICT-alan kehittäminen Keski-Pohjanmaalla
IoT-oppimisympäristö
Laatua etäopiskeluun
TAKOMO Teollisuusalueen kokonaisvaltainen älykäs ympäristön monitorointi
Teollisuuden Big data
TIRA - Tehokas tilahallinta robotiikan ja sensoritekniikan avulla
Älykäs ja kestävä asuminen
Päättyneet hankkeet
YMPYRÄ
DiVes
WinIT
HANKO
SCIP
RUOSTE
ICT-alan rekrytointiselvitys
TEHO
LoRE
HAVINA
LIoT
DUDE
SmartCampus
SINNE
SmartHome4E
Tutkimusalat
Langattomat sulautetut järjestelmät
Autonomiset kyber-fyysiset järjestelmät
Koulutuksen kehittäminen
Sovelluksia
CiNetCampus
Avoimen lähdekoodin lisenssin valintatyökalu
Genius loci
Verkostot
RI-DIH
Robocoast
LUMA
Palvelut
Älykkäät mittaus- ja monitorointiratkaisut
Etäkoulutusten konsultointi
Etäkoulutusten teknologiset ratkaisut
Tapahtumat
AamukaffIT
SeminaarIT
IoT-caset kartalla
Etusivu
Tagit
Koulutuksen kehittäminen
Etusivu
Koulutus
Tietojenkäsittelytieteen maisterikoulutus
Haku maisterikoulutukseen
Ilmoittautumislomake
Tutustumisopinnot
Tutkintorakenne
Maisterivalinta
Mihin valmistumisen jälkeen?
Opinnäytetyöt
Tieto- ja ohjelmistotekniikan DI-koulutus
Haku DI-koulutukseen
Tutustumisopinnot
Tutkintorakenne
Diplomi-insinöörivalinta
Mihin valmistumisen jälkeen?
Koulutuksien yhteiset asiat
Haku maisteri- ja diplomi-insinöörikoulutuksiin
Opintojen ohjaus
Opiskelijatarinat
Opintojärjestelyt
Open LMS
CinetCampus
Sensoriverkkojen sovellusalueita
Hankkeet
Aktiiviset hankkeet
Autonomiset koneet (AUWO) kehitys
Datasta tehokkuutta, tuottavuutta ja kilpailukykyä
DI-koulutuksen räätälöinti
DustSense - Älykäs pölynvalvonta teollisuusalueella
HATTU - Hankkeesta tuotteeksi
ICT-alan kehittäminen Keski-Pohjanmaalla
IoT-oppimisympäristö
Laatua etäopiskeluun
TAKOMO Teollisuusalueen kokonaisvaltainen älykäs ympäristön monitorointi
Teollisuuden Big data
TIRA - Tehokas tilahallinta robotiikan ja sensoritekniikan avulla
Älykäs ja kestävä asuminen
Päättyneet hankkeet
YMPYRÄ
DiVes
WinIT
HANKO
SCIP
RUOSTE
ICT-alan rekrytointiselvitys
TEHO
LoRE
HAVINA
LIoT
DUDE
SmartCampus
SINNE
SmartHome4E
Tutkimus
Tutkimusalat
Langattomat sulautetut järjestelmät
Autonomiset kyber-fyysiset järjestelmät
Koulutuksen kehittäminen
Sovelluksia
CiNetCampus
Avoimen lähdekoodin lisenssin valintatyökalu
Genius loci
YVV
Verkostot
RI-DIH
Robocoast
LUMA
Palvelut
Älykkäät mittaus- ja monitorointiratkaisut
Etäkoulutusten konsultointi
Etäkoulutusten teknologiset ratkaisut
Tapahtumat
AamukaffIT
SeminaarIT
IoT-caset kartalla
Uutiset
Yhteystiedot
Sivut joissa on tagi:
Koulutuksen kehittäminen
Suodata kategorian perusteella
Henkilö
Projekti
Uutinen
Suodata
Julkaisut
H.264 QoS and Application Performance with Different Streaming Protocols
How Do Students Blend Their Studies Based on Time and Place?
Impacts of video lectures on learning outcomes
Integrated Virtual CiNetCampus Studies Environment
Introductory MOOC as Part of Student Admission : Course Evaluation and Development Needs
Learning Styles and Student Performance in Blended Learning
Learning styles and the use of lecture videos in adult education
Learning styles module as a part of a virtual campus
Network Capacity Estimators Predicting QoE in HTTP Adaptive Streaming
On the Students' QoS-Awareness of Video Lectures
Open Badge Concept in Education - Benefits and Challenges
Open badge factory project consortium
Open Badges in Companies
Open Badges in Higher Education
Pre-service and in-service teachers’ experiences of inquiry-based primary science teaching : a collaborative team teaching model
Producing Lecture Videos from Face-to-face Teaching
Quality management for mathematical information technology teaching at the Kokkola University Consortium Chydenius
Raising Awareness of Students’ Self-Directed Learning Readiness (SDLR)
Self-directed Learning in Distance Education
Self-directed learning readiness : A case of ICT students at Lapland University of Applied Sciences
1
2
3
4
5
6
7