Etusivu
Koulutus
Hankkeet
Tutkimus
YVV
Uutiset
Yhteystiedot
My studies
My studies
Tietojenkäsittelytieteen maisterikoulutus
Haku maisteriohjelmaan
Ilmoittautumislomake
Tutustumisopinnot
Tutkintorakenne
Maisterivalinta
Mihin valmistumisen jälkeen?
Opinnäytetyöt
Tieto- ja ohjelmistotekniikan DI-koulutus
Haku DI-ohjelmaan
Koulutuksien yhteiset asiat
Haku maisteri- ja diplomi-insinööriohjelmiin
Opintojen ohjaus
Opiskelijatarinat
Opintojärjestelyt
Open LMS
CinetCampus
Sensoriverkkojen sovellusalueita
Aktiiviset hankkeet
Älykäs ja kestävä asuminen
TIRA - Tehokas tilahallinta robotiikan ja sensoritekniikan avulla
Laatua etäopiskeluun
Teollisuuden Big data
HATTU - Hankkeesta tuotteeksi
Datasta tehokkuutta, tuottavuutta ja kilpailukykyä
IoT-oppimisympäristö
DustSense - Älykäs pölynvalvonta teollisuusalueella
TAKOMO
DI-koulutuksen räätälöinti
Autonomiset koneet (AUWO) kehitys
ICT-alan kehittäminen Keski-Pohjanmaalla
Päättyneet hankkeet
YMPYRÄ
DiVes
WinIT
HANKO
SCIP
RUOSTE
ICT-alan rekrytointiselvitys
TEHO
LoRE
HAVINA
LIoT
DUDE
SmartCampus
SINNE
SmartHome4E
Tutkimusalat
Langattomat sulautetut järjestelmät
Autonomiset kyber-fyysiset järjestelmät
Koulutuksen kehittäminen
Sovelluksia
CiNetCampus
Avoimen lähdekoodin lisenssin valintatyökalu
Genius loci
Verkostot
RI-DIH
Robocoast
LUMA
Palvelut
Älykkäät mittaus- ja monitorointiratkaisut
Etäkoulutusten konsultointi
Etäkoulutusten teknologiset ratkaisut
Tapahtumat
AamukaffIT
SeminaarIT
IoT-caset kartalla
Etusivu
Tagit
Koulutuksen kehittäminen
Etusivu
Koulutus
Tietojenkäsittelytieteen maisterikoulutus
Haku maisteriohjelmaan
Ilmoittautumislomake
Tutustumisopinnot
Tutkintorakenne
Maisterivalinta
Mihin valmistumisen jälkeen?
Opinnäytetyöt
Tieto- ja ohjelmistotekniikan DI-koulutus
Haku DI-ohjelmaan
Koulutuksien yhteiset asiat
Haku maisteri- ja diplomi-insinööriohjelmiin
Opintojen ohjaus
Opiskelijatarinat
Opintojärjestelyt
Open LMS
CinetCampus
Sensoriverkkojen sovellusalueita
Hankkeet
Aktiiviset hankkeet
Älykäs ja kestävä asuminen
TIRA - Tehokas tilahallinta robotiikan ja sensoritekniikan avulla
Laatua etäopiskeluun
Teollisuuden Big data
HATTU - Hankkeesta tuotteeksi
Datasta tehokkuutta, tuottavuutta ja kilpailukykyä
IoT-oppimisympäristö
DustSense - Älykäs pölynvalvonta teollisuusalueella
TAKOMO
DI-koulutuksen räätälöinti
Autonomiset koneet (AUWO) kehitys
ICT-alan kehittäminen Keski-Pohjanmaalla
Päättyneet hankkeet
YMPYRÄ
DiVes
WinIT
HANKO
SCIP
RUOSTE
ICT-alan rekrytointiselvitys
TEHO
LoRE
HAVINA
LIoT
DUDE
SmartCampus
SINNE
SmartHome4E
Tutkimus
Tutkimusalat
Langattomat sulautetut järjestelmät
Autonomiset kyber-fyysiset järjestelmät
Koulutuksen kehittäminen
Sovelluksia
CiNetCampus
Avoimen lähdekoodin lisenssin valintatyökalu
Genius loci
YVV
Verkostot
RI-DIH
Robocoast
LUMA
Palvelut
Älykkäät mittaus- ja monitorointiratkaisut
Etäkoulutusten konsultointi
Etäkoulutusten teknologiset ratkaisut
Tapahtumat
AamukaffIT
SeminaarIT
IoT-caset kartalla
Uutiset
Yhteystiedot
Sivut joissa on tagi:
Koulutuksen kehittäminen
Suodata kategorian perusteella
Henkilö
Projekti
Uutinen
Suodata
Julkaisut
Impacts of video lectures on learning outcomes
Integrated Virtual CiNetCampus Studies Environment
Introductory MOOC as Part of Student Admission : Course Evaluation and Development Needs
Learning Styles and Student Performance in Blended Learning
Learning styles and the use of lecture videos in adult education
Learning styles module as a part of a virtual campus
Network Capacity Estimators Predicting QoE in HTTP Adaptive Streaming
On the Students' QoS-Awareness of Video Lectures
Open Badge Concept in Education - Benefits and Challenges
Open badge factory project consortium
Open Badges in Companies
Open Badges in Higher Education
Pre-service and in-service teachers’ experiences of inquiry-based primary science teaching : a collaborative team teaching model
Producing Lecture Videos from Face-to-face Teaching
Quality management for mathematical information technology teaching at the Kokkola University Consortium Chydenius
Raising Awareness of Students’ Self-Directed Learning Readiness (SDLR)
Self-directed Learning in Distance Education
Self-directed learning readiness : A case of ICT students at Lapland University of Applied Sciences
Teknologioilla parempaa pedagogiikkaa
Temporal Differences in Participation Modes in Video-Based Blended Learning Practice
1
2
3
4
5
6
7